I (1) Потребител, поръчал стока от сайта, има право да откаже получаването на поръчана от него стока, когато тя му е доставена, само в посочените в настоящите условия случаи:
– Ако доставената стока явно не съответства на поръчаната от ПОТРЕБИТЕЛЯ и това може да се установи чрез обикновен преглед на стоката;
– Ако при транспортирането стоката или нейната опаковка е повредена;
– Ако цената, която ПОТРЕБИТЕЛЯТ следва да заплати, не съответства на първоначално оферираната в САЙТА;
– Ако не е спазен срока, обявен за доставка.
2. Рекламации по гореизброените точки се извършват само в момента на доставката.
II. Извън изброените случаи, ПОТРЕБИТЕЛЯТ няма право да откаже да получи и заплати поръчаната от него стока. В противен случай той дължи заплащане на извършените разходи за доставка и връщане на стоката.
III. За случаите на отказ за получаване на стоката се съставя протокол в момента на доставката. Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ откаже подписването на протокола, се приема, че отказът му за получаване на стоката е неоснователен и той дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката.
IV. След получаване и заплащане на стоката, ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да направи рекламация и да иска връщането й и възстановяване на платената от него цена в следните случаи:
1. При явно несъответствие на доставената със заявената стока и това може да се установи чрез обикновен преглед на стоката.
2. При повредена стоката или опаковка.
3. Без да посочва причина за връщането на продукта, ако той е в оригиналния си вид, опаковка и качество.
Извън изброените случаи, заявителят няма право да откаже получаването и заплащането на поръчаната от него стока.
V. Рекламации се приемат, както следва:
1. По точка (1) и (2) от IV: в срок от 24 часа от получаването на стоката.
2. По точка (3) от IV: съгласно Закона за защита на потребителите, чл. 55, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от закупена стока в срок от 14/ четиринадесет/ работни дни, считано от датата на получаване на стоката.
ПРОДАВАЧЪТ, ще възстанови на ПОТРЕБИТЕЛЯ в пълен размер заплатената от него сума, не по-късно от 14 /четиринадесет/ работни дни, считано от датата, на която потребителят е предявил отказа по банков път или куриер, чийто разноски са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
Рекламации се приемат от страницата: Връщане на продукти от сайта: https://lifemax.bg/.
V. (1) При връщане на артикул за замяна или възстановяване на сума, ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава да изпрати заедно с артикула, следните документи:
екземпляр от фактура, с попълнени следните полета:
– Възстановяване на сума: продуктът, който желае да върне, причина за връщане, IBAN номер на сметка;
– Замяна за друг продукт: като посочи Номер на поръчката, Име на продукта, Цена и закупено количество.
2. При липса на някой от горепосочените документи, ПРОДАВАЧЪТ запазва правото си да откаже Възстановяване на сумата и/или замяна.
3. Връщане на артикули се осъществява единствено чрез куриерска фирма, по избор и за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
4. Транспортните разходи за връщане на покупката са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
За да бъде върната една стока, тя трябва да е в изряден търговски вид:
– стоката не е използвана;
– опаковката й е запазена;
– запазена е фактурата;
VI. Ако е налице несъответствие между поръчана и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката, стоката се подменя след заявката на ПОТРЕБИТЕЛЯ и извършен оглед за установяване на несъответствието.
VII. В случай на желание от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ да замени закупен артикул от САЙТА за размер или друга стока, той се изпраща обратно по куриер на адрес : гр. София 1408, ж.к. Иван Вазов, ул. Краище No 3, за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ, само и единствено при условие, че стоката не е използвана, опаковката е запазена. Замененият размер на закупения продукт/и, съответно, се изпраща обратно към ПОТРЕБИТЕЛЯ на посочения адрес за доставка, за сметка на САЙТА.
VIII. При връщане на артикул, закупен от САЙТА, необходимо е ПОТРЕБИТЕЛЯТ да се придържа към настоящите общи условия IV.